Sådan opretter du en profil

Denne korte vejledning forklarer hvordan du opretter en brugerprofil på DBO's medlems portal.

For at få mest muligt udbytte af medlems portalen skal du først oprette en brugerprofil.
Profilen indeholder oplysninger om dig som vi efterfølgende benytter når du fornyer kontingent, tilmelder dig stævner, arrangementer m.m.

Du opretter en profil ved at trykke på knappen "Opret profil" i nederste venstre hjørne af siden.
Hvis du skulle have glemt dit password kan du få tilsendt login information ved at klikke på "Glemt login info" i loginmenuen nederst til venstre.

Felter markeret med * skal udfyldes.

De fleste felter giver nok sig selv, men et enkelt kræver måske en nærmere forklaring, nemlig DEN - dette felt udfyldes med det sejlnummer du allerede har, hvis ikke du har et sejlnummer kan feltet udfyldes med dit fortrukne nummer.

Når du er logget ind, har du mulighed for at tilmelde dig flere aktiviteter eller se hvilke aktiviteter, du allerede er tilmeldt eller har været tilmeldt.

Ret profil

Når du er logget ind kan du rette i dine oplysninger ved at klikke på "Ret profil"
Du kan rette; brugernavn, password, emailadresser, telefonnumre, adresse med mere.

Mine tilmeldinger

Klik på 'Mine tilmeldinger' for at se en komplet oversigt over alle dine tilmeldinger og betalinger. Ikke kun for indeværende sæson, men også tidligere sæsoner.